spel, julklappar, tacos och mys

Jag har haft en mysig helg och därav det bristande skrivandet här. Fredrik kom en timme senare än beräknat men det var mysigt och jag kunde inte somna förrän han var framme i lägenheten men då var vi tvugna att prata lite och somnade inte förrän sent.
Resten av helgen har bestått av julklappsshopping, promenad på oskottade gator, tvtittande, spela monopol tre gånger om (jag förlorade tv och en omgång spelade vi inte färdigt), tacosmiddag på golvet för att monopolet tog upp hela platsen på bordet, robinsonfinal, diska tidigt på morgonen när jag inte kunde sova, läsa twilight, fjärde advent, äta bagelfrukost, nyhetsmorgon, söndagsmys och afropowerdance.
Ungefär så har det varit. Fin fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0