snowing

Som förra inlägget meddelar så är jag alltså tillbaka i Malmö. Sedan tisdags kväll fasktiskt. Igår var jag i skolan och idag är jag lite ledig. Egentligen inte helt ledig men jag tog mig lite ledigt för det skulle alla andra göra och jag föll för grupptrycket. Så jag unnade mig också en sovmorgon idag. Fast först var jag såklart uppe och tittade på julkalendern och sen somnade jag om och gick upp först för en timme sedan. Har ätit frukost och kollar tunt lite på tvkanalerna men det finns ju inget speciellt roligt att titta på.
Idag ska jag egentligen inte göra någonting. Bara ta det lugnt, kanske läsa lite bok och titta på någon dvdfilm och så ska jag träna lite ikväll.
Längtar tills i morgon sent på kvällen för då kommer Fredrik.
Idag när jag pallrade mig upp ur sängen så var det riktigt snöbusväder ute! Mysigt när man är inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0