måndagsmorgon

Idag var jag uppe innan sju och satte mig vid strax efter sju och tittade på Luciafirande på tv. Det verkar ha varit jättefint så jag tänkte kolla sen ikväll på hela för vid kvart över är det ju julkalendern som är obligatorisk i år. Jag och Malin tittade och efteråt gick vi ut på en promenad i vinterkylan. Det var verkligen kyla. Det bet ordentligt i kinderna och det kändes nästan som att man fick frost i ansiktet. Ja ni förstår, det var kallt.
Efter det åkte vi och köpte frukost och sen blev det nybakta frallor, lussekatter, pepparkakor och stora skumtomtar och varm choklad till frukost samtidigt som vi tittade på Polarexpressen.
Är ju inte alls sugen på att åka tillbaka till Malmö ett par dagar nu innan det är dags för jullov på riktigt. Även om jag egentligen har börjat lite med jullov redan. Men det är lite till som ska fixas i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0