fredag

Satte mig precis i soffan och lyssnar lite på julmusik. Har umgåtts med syster lite via telefonen och under tiden vi pratade har jag gått hem från affären, diskat och lagat mat. Mysigt!
Nu ska jag försöka plugga lite till sen tänkte jag bege mig ut på en promenad i snön. Det har faktiskt kommit lite snö här i Malmö som även ligger kvar på marken vilken antagligen inte är så vanligt. Men det är ju inte så mycket här inne i stan direkt men mer än vanligt i skånska mått mätt kanske. Inte vet jag. Jag tycker inte det är så mycket men tillräckligt för att skapa julstämning i allfall och det är tur att det ligger kvar på marken och inte slaskar bort.
Och ikväll kommer Fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0