fredag

Hej hej!
Idag är det vinterväder och jag, Ida och Johanna har varit ute på skoluppdrag och gått en promenad runt massa hus och studerat fasader, takbeläggningar (fast det var inte så lätt med tanke på all snö), fönster, taktyper, gavlar m.m. Mycket kallt om fötterna fast att jag hade två par strumpbyxor plus strumpor på mig.
Sen efter det så tog vi i allfall en välbehövlig långlunch och pratade en massa. Det var mysigt och trevligt.
Sen traskade jag hem i snöfall och har sedan dess varit stationerad i soffan.
Jag tänkte jag kanske skulle duscha snart eller något men jag är så himla himla trött så jag orkar knappt. Egentligen skulle jag kunna gå och lägga mig snart och sova tills Fredrik kommer hit. Men det kommer säkert dröja med tanke på kaoset i tågtrafiken här nere i Malmö idag. Idas tåg ska komma in halv nio men kom i stället tjugo i tio och varenda ankommande och avgående tåg var försenade. Och så har det väl fortsatt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0