tvätt och träning

Har tvättat, handlat och lagat mat och tränat och fixat här idag. I morgon tänkte jag ta det lite lugnt för sen är det dags för skola igen. Det ska bli skoj.
Det var roligt med träning, jag var varm och svettig och helt illröd/rosa i nyllet. I morgon blir det afrodance. Det blir intressant.
Nu måste jag bara vika ihop tvätten också. Sen krypa ner i sängen och kolla på tv.
Ska man ställa klockan i morgon eller? Jag kommer ju troligen inte att kunna sova så bra dagen innan skolan börjar så frågan är nu om man ska sova så länge som möjligt i morgon eller ställa klockan och hoppas att man kanske är tröttare på kvällen i så fall.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad kul med afro! Det ska jag också köra ikväll=)

2010-08-31 @ 11:05:37
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej! Om det är sådan afro som vi har så är det skitkul och inte ett dugg svårt! Det svåra är att våga släppa loss ordentligt och ta i för man ser jävligt dum ut!=)

2010-08-31 @ 19:47:47
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0