min lördag i bilder


Vaknade vid halv åtta och vid nio var jag och Fredrik påväg till Willys och handlade en massa.


Köpte lite fina murgrönor som ska stå i köksfönstret och i vardagsrummet.


När vi kom hem från affären åt vi frukost. Bagels och vaniljte till mig.

Sen under dagen pluggade jag lite, gick en promenad och läste lite i Twilight.


Tog ett bad och glömde bort tiden, låg där och läste i en och en halv timme.


Till middag blev det fläskfilégrya.


Och chips, morötter, dip och choklad till efterrätt.


Kommentarer
Postat av: syster

tuttis jag älskar den bilden då du ligger i badet. Det ser ut som du är tre år igen och lever i dina egna tankar!

2010-04-12 @ 23:02:52
Postat av: storasyster

hahaha :)

2010-04-13 @ 08:57:03
Postat av: storasyster

hahaha

2010-04-13 @ 08:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0