fredag!

Härligt med fredag! CSN idag!
Idag efter skolan var jag och åt lunch tillsamamns med några klasskompisar. Vi gick till Gökboet på Lilla Torg och hade det trevligt. Tyvärr kunde vi inte sitta ute för det har blåst hårda, kalla vindar här idag men det var mysigt det med. En snabb liten chailatte på Espresso house efteråt innan alla sa hejdå och åkte på var sitt håll. Nu har jag pluggat lite och ska snart sätta igång att baka lite kladdkakemuffins. Vet inte hur det kommer gå i och med ugnen men måste ju testa. Bli det bra ska jag ta med dom som efterrätt ikväll när jag och Fredrik ska till Munken och laga middag och dricka lite vin. Det blir trevligt. En lugn och mysig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0