först skolgrejer och nu twilight

Sådär då har jag fixat en massa skolgrejer under kvällen och ändå har jag inte gjort mycket alls. Men eftersom vår skrivare inte riktigt fungerar just nu för färgen är slut och kommer förhoppningsvis i morgon så var jag tvungen att skriva av övningarna till morgondagens två övningar i morgon. Det blev ganska mycket att skriva av men vad gör man inte. Sen har jag kollat i lagboken på lagar. Har även hittat en del lagar så jag inte kommer helt oförberedd inför övningen i morgon. De sa att man skulle vara förberedd och då är det nog bäst att vara det.
Nu är jag klar. Klockan är ju snart tio. Sent. Men nu ska jag bara ta en duscha och torka och platta håret och sen ska jag lägga mig och läsa lite i andra Twilightboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0