ett ärende på morgonen

Godmorgon.
Vaknade vid strax innan halv sju och väntar nu på att få åka på ett litet ärende. Sen hem igen och vänta på att skolan börjar vid ett, om nu tågen går som de ska. Så står det. Om tågen går som de ska kommer undervisning ske enligt schema. Hur vet man om tågen går som de ska då?
Vår lärare åker nämnligen från Uppsala och flygen är ju uppenbarligen inte att lita på så det blev tåg. Men antagligen så fungerar tågen så det blir nog föreläsning idag.
Nu börjar jag bli lite trött igen. Blir seg av att sitta och vänta.
Måste fixa till mig lite sen är det dags att gå till bussen.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja, men det är inte mina glasögon. jag provade min fasters läsglasögon när jag var där=)

2010-04-21 @ 07:46:47
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0