världens bästa becka

Idag har jag haft en fin dag i Malmö med fina Becka. Vi möttes vid tio och gick på stan, åt och satt vid kanalen och åt glass och pratade en massa. Så skönt att prata med en Värnrnamobo och bara kunna vara vanlig och skoja och skratta lite med en som känner en så väl. Det är fint att ventilera lite. Tack för en fin dag!
På tisdag är det Värnamoträff i Lund.  
Jag har spenderat en massa pengar och köpt väskan som visades i föregående inlägg, en röd kjol, 2 stycken t-shirts, 2 stycken linnen, ett rough och en fin lila orkidé.
Sitter och kollar på Kändisdjungeln och jag tycker Catarina Hurtig ska göra uppdraget i morgon, det var en massa äckligt som den personen skulle äta.
Och Ann Söderlund är ju så rolig och söt.


Söt Becka!


Jag är glad.


Melon och choklad.


Kommentarer
Postat av: J

åhh söta ni!!

2009-09-14 @ 17:31:29
URL: http://josefinela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0