trevlig lördag och slapp söndag

Hade en jättetrevligt kväll igår tillsammans med Fredrik och hans kompis Michael. Jag och Fredrik var bjudna till Michael på drink kväll och husesyn. Så vi kom dit vid åtta snårt. Vi visste inte riktigt vad kvällen skulle erbjuda men vi började med att kolla lägenheten och sen satte vi oss i vardagsrummet och lyssnade på musik, pratade och drack dinkar. Det var jättetrevligt. Det blev ganska många dringar till slut och vid elvatiden så kom det på tal att vi kanske skulle gå ut och dricka något  men vi skulle ta en drink till och se. Det slutade med att vi satt kvar där i vardagsrummet och klockan blev nog nästan halv två innan vi begav oss hemåt.
Idag har det varit lugnt. Sov länge och har faktiskt pluggat lite. Gjort upp en pluggplan över veckan också. Känns bra att ha lite utstakat vad man ska göra på dagarna annars tar jag inte tag i någonting känns det som. Jag är ledig på onsdag och fredag i veckan. Skönt med bara tre dagar i skolan.
Fredrik sitter och pluggar, han ska skicka in sitt arbete idag så jag tänkte stå för middagen. Idag ska jag laga kycklinggryta. Det ska bli spännande och se hur det blir och om det blir lika gott som hemma.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Receptet på kycklinggryta mottages tacksamt! Jag väntar ju dessutom på den där såsen till kött du gjorde en annan gång!=) puss

2009-09-20 @ 16:54:44
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: j

jag vill också ha!

2009-09-20 @ 17:44:59
URL: http://josefinela.blogg.se/
Postat av: syster

blev det smaskig:)??

2009-09-20 @ 18:19:14
Postat av: friad

recept kommer :)

emelie jag ska ordna det receptet också. det är ju en köttgryta kan man säga så du kan få hela receptet :).

puss

2009-09-20 @ 20:01:00
Postat av: frida

recept kommer :)

emelie jag ska ordna det receptet också. det är ju en köttgryta kan man säga så du kan få hela receptet :).

puss

2009-09-20 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0