tog en powernap på tre timmar

Jag har haft en lugn dag idag. Hade bara en övning i skolan mellan åtta och tio. Gjorde lite ärenden och sen åt jag lite när jag kom hem. Runt halvett la jag mig i sängen för att läsa lite men jag somnade och sen kom Fredrik in och kollade till mig lite då och då men jag var så trött att jag somnade om direkt. Så när klockan sen var fyra kom han in och var lite förvånad att jag fortfarande sov och frågade hur länge jag skulle sova.
Vid fyra hade vi bestämt att gå ut och gå en sväng och så blev det. Nu har vi kommit hem och Fredrik står i köket och lagar mat. Jag kollar på Grey's och väntar på att vi ska äta. Känner mig lite matt.
Idag blir det lite läsning sen på kvällen om jag orkar annars är det tv-kväll som gäller.
Söta Hanna hade skickat kommentar att hon är i Skåne och förhoppningsvis blir det fika i morgon eftermiddag. Har inte träffat henne på över ett år så det ska bli väldigt trevligt!


Hanna och jag när hon var på besök i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0