te och biscotti

Så dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Och lite dåligt med bilder också. Det ska jag ta tag i.
Igår var jag i skolan en sväng på dagen och senare på kvällen åkte jag till Lund för lite fin Värnamokväll.
Det var jag, Becka, Malin, Barro, Kristin och Bladh som träffades hemma hos Barro och åt lite kvällsmat och pratade. Det var verkligen jättemysigt. Så skönt och trevligt att träffa lite folk som man känner väl där man kan vara sig själv och prata så som man bruka göra. Nästa gång blir det här i Malmö vi träffas. :). Tack för en jättemysig kväll.
Idag har jag varit i skolan hela dagen. Nu på kvällen har jag bakat lite. Det var lite besvärligt men det gick bra. Lite bränt och jag tappade tålamodet lite men nu har jag och Fredrik fikat lite här. Lite te och biscotti.
2 1/2 män är det på tv nu. Efter det är det Idol och sen vet jag inte riktigt vad det blir. Jag skulle ju pluggat men jag har så ont i skallen att det få vänta tills i morgon. Renskriva anteckningar och dylikt ska jag i allfall försöka fixa klart.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var jättekul att träffa dig hjärtat! DU såg ut att må så bra :) Sköt om dig, puss kram

2009-09-16 @ 20:52:48
Postat av: frida

det var jättemysigt igår! så roligt att träffa dig också! nästan gång få ni komma hit till malmö på lite vin och mat. nu ska vi bara hitta en dag som alla kan också. hoppas det löser sig med nästa helg. du är söt. puss kram!

2009-09-16 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0