svininfluensan och tacos

Har precis ätit lite tacos. Så gott. Sitter och päser i soffan nu. Blev helt tokmätt.
Har även hört och läst lite att svininfluensen verkar ha kommit till Vmo. Figy verkar vara drabbat. 124 elever var sjukanmälda igår. Det är ju galet. Två stycken visste de led av svininfluensan men de andra var inte testade och det var möjligt att det var fler. Usch!
Kvällen kommer nog bli lugn här i Malmö. Jag är så trött efter skolan. Så mycket intryck och information. Men det känns verkligen bra. S å roligt och jag trivs. Det verkar vara rätt. Det känns rätt. Ibland när jag sitter där på föreläsningarna så tänker jag att det känns så overkligt och konstigt att jag är där. Men ändå så självklart. Det är fint.
Fredrik åker till Stockholm i helgen och ikväll tänkte vi mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0