slö

Denna dagen har varit väldigt lugn. Jag har inte gjort så mycket alls. Pratat länge på msn med syster och nu också lite i telefon med ovanstående. Jag har lite hemlängtan idag. Hon är också ensam hemma och är lite sjuk så vi underhåller varandra fast att det är några mil emellan. Kommer säkert höras fler gånger under dagen.
Jag har även läst lite i boken Konsten att vara snäll av Stefan Einhorn. Den är rätt intressant faktiskt.
Sen är ju frågan om jag ska ta och gå till entré och kolla lite i affärer eller om jag ska spara det till i morgon. Egentligen behöver jag inte gå dit idag. Jag känner inte riktigt för det heller. Klockan är halv tre och vädret är lite halvt som halvt idag. Det kommer lite regnskurar ibland och det är lite kyligt utomhus.
Ikväll ska jag äta rester från den maten jag lagade till Fredrik. Frös in så jag skulle ha lite middag kvar idag. Det ska bli väldigt gott.
Annars är det lugnt. Har inte ens duschat än. Men snart måste jag nog ta tag i det och duscha och fixa i ordning mig lite. Man bli lite slö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0