plugglördag

Hallå hallå. Jag håller på att plugga lite. Det är ju lite tråkigt en lördag men tänkte stänga igen den verksamheten klockan tre fyra. Nu har jag lite paus men ska snart åktergå till skrivandet på min uppgift. Sen ska jag gå och handla och köpa ljusstakar. Är det någon som har något förslag på vad man kan äta till middag idag?
Idag när jag vaknade trodde jag föst att det var söndag så jag blev så glad sen när jag insåg att det var lördag och att man är ledig i morgon också. Det känns ju inte helt fel när det är på det hållet. Värre är det när det är tvärt om. Det är inte så trevligt.
Men nu ska jag återgå till mina studier.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu är det lite sent med middagstips kanske men till en annan gång kan du köra kyckling inlindad i bacon med helt vanlig grönsallad och kanske någon sås till. Hur gott som helst och lätt och nyttigt!!=)

2009-09-27 @ 18:52:22
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0