onsdag

Idag har jag haft en föreläsning i personrätt. Det gick snabbt och jag fick skriva som en tok för att hinna med allt men det var intressant så det väger upp det hela. I morgon har jag en lång dag i skolan. Ändå från tio till fem. Verkligen hela dagen och fredag hela så då vi ska vara där åtta till fyra. Känns som det är rätt påfrestande att gå i skolan så länge när man har föreläsningar och sånt för till slut orkar man väl inte riktigt lyssa så aktivit längre men med många pauser och så så ska det nog gå bra.
Om en halvtimme ska jag möte Hanna vid Värnhemstoget och så ska vi gå och fika. Det ska bli trevligt. Dock ligger det inte så många café i närheten, det är mest resturanger men inne i gallerian finns det ett eller två och det kanske få bli något av dom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0