mätt

Jag fick ett brev från kåren och i det låg det en rabattkupong från Onlinepizza. Så det testade vi idag. Vi beställde pizza online från ett ställe och fick det hemkört till dörren. Det är service det. Det var gott men åter igen. Det finns ingen stad som kan leverera pizzor som Värnamo. Dock var denna pizzan bättra än den förra vi åt.
Nu är jag helt proppmätt. Fredrik sitter och kollar på fotboll och jag tänkte faktiskt vara så duktig att jag börjar påm min inlämningsuppgift redan nu. Den ska inte in än men det kan ju vara bra att börja tidigt.
Sen tänkte jag ta mig ett bad. Jag har inte testat badkaret här än.
Jag känner mig som en ballong just nu. Känner mig så uppsvälld att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.
Hoppas det blir lite Idol för min del så att inte fotbollen tar över hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0