måndag

Godmorgon.
Idag har jag sovmorgon. Jag börjar inte förrän klockan ett. Men det som är lite surt med att börja sent är att man går och väntar hela dagar på att man ska börja. Man gör inte så mycket innan. Jag tänkte jag ska renskriva lite anteckningar. I morgon ska jag, Frida och Ida sitta och plugga lite efter skolan. Gå igenom föreläsningarna som varit och jämföra lite anteckningar. Det kan ju vara bra så man inte missar något viktigt.
Jag har fortfarande inte fått mina böcker. I fredags fick väldigt många sms från Bokus om att deras böcker hade kommit. Inte jag. Jag som ändå beställde samma dag som de andra och även innan Frida som ändå fick sina böcker.
Halv sex hade jag fått ett mail där det stod att min leverans var försenare och sen vid sex fick jag ett mail där det stod att de hade skickat böckerna. Så jag kommer troligen inte få dom förrän i morgon. Hjälp vad det tog lång tid. Lika bra att beställa resten av böckerna med en gång då så att man slipper vänta så länge på resten.
Men det är väl många som ska ha böcker nu så det är väl fler som är i samma situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0