lite stress och lite shopping

Nu har jag tokstressat lite. Var inne på Entré gallerian och kollade efter en väska. Jag hittade ingen. Ett alternativ har jag som jag hittade på Acces men jag vet inte om jag är helt hundra så jag funderar lite till. Hittade en på Ginas hemsida igår och tänkte kolla om den möjligen finns i stan.
Det var så varmt inne i affärerna så jag blev jättevarm.
Köpte block i fina starka färger rosa, blått, grönt och lila. Nu ska jag bara bestämma vilket block jag ska ha till viket ämne.
Sen köpte jag två fina tröjor på Gina. Jag visar dom senare. Mysiga hösttröjor.
Har haft vår trevliga hyresvärld på besök. Hon kom och hämtade lite post som hon har fått hit. Jag var tvungen att diska upp lite innan hon kom för jag visste ju inte om hon skulle komma in eller inte. Det gjorde hon inte men jag fick diskat i allfall. Hon är verkligen så trevlig! Hur gullig som helst.
Nu tänkte jag göra mig lite frukost för det har jag inte fått i mig någon idag.
Fredrik kanske kommer hem idag också trots allt och då blir det väl en lite senare middag. Han verkade lite sur på telefonen, troligen bakfull, så jag få väl göra lite mat och försöka göra honom lite glad om det nu är så att han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0