första skoldagen

Godmorgon!
Jag sitter nu och äter lite frukost framför tv:n som visar The Voice. Jag har varit uppe sedan tio över sex men egentligen har jag varit vaken säkert halva natten sammanlagt.
Jag har nämnligen knappt kunnat sova någonting. Inte för att jag är nervös, för det är jag faktiskt inte. Jag var nog mest bara spänd och förväntasfull eller så var jag helt enkelt inte trött. Det kan ju bli så när man egentligen måste och vill sova och så går det inte.
Jag gick och la mig strax efter tio och vaknade sedan runt elva, tolv, ett, två, tre, fyra, fem och kvart i sex. Förstår att det har varit lite svårtsovet här i Malmö.
Som tur är så är jag inte trött. Det är ju tur det för det kommer säkert bli en spännande och intressant dag. Jag hoppas det kommer att gå bra. Jag hoppas att jag kommer träffa trevliga människor som man kan vara med och jag hoppas att jag kommer att trvias och att utbildningen är bra. Ja det är väl det.
Och jag är faktiskt inte nervös än. Men jag tror det kommer att komma lite fjärilar i magen. Jag försöker att inte vara nervös, utan hålla mig lugn och det verkar gå rätt bra. Men när man sen är på väg till skolan så kommer det nog kanske komma lite nervositet krypande.
Men nu ska jag äta klart min frukost och sen ska jag göra mig i ordning det sista. Fixa lite och sen är det dags att gå till bussen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det idag? hoppas det gick bra? har du fått någon vän tuttis? var du nervös så du skakade som ett asperlöv eller:)?

2009-09-01 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0