fastighetsmäklarprogrammet

Sitter och äter frukost och passa på att uppdatera lite.
Igår var det första dagen i skolan. Det gick bra och jag trivs bra och hoppas det kommer bli kanon detta. Utbildningen känns verkligen kanon och kurserna verkar vara jätteroliga. Den första kursen vi ska läsa är en juridisk översiktskurs och det känns väldigt intressant.
Har träffat två trevliga flickor, Frida och Ida, än så länge som jag umgicks med igår och det känns bra att ha några att ty sig lite till nu när vi ska på föreläsningar tillsammans med de andra som går 180 p. Så det kommer väl vara ett hundratal på föreläsningarna och det är ju en hel del.
Idag har vi två "lektioner". På den första tror jag det var en fastighetsmäklare som skulle prata och berätta lite. Och sen har vi en lektion eller föreläsning eller vad man ska säga att det är, där alla lärare skulle presentera sig och man skulle få reda på kurslitteratur och så vidare.
Igår var jag rätt trött efter skolan. Så jag hoppades att jag skulle kunna sova i natt. Men det gick inte så bra det heller. Jag förstår inte varför jag inte kan sova. Jag som aldrig brukar ha priblem med att sova, jag kan ju somna när som i princip. Men nu verkar det vara väldigt svårt tydligen.
Eventuellt är det lite aktiviteter i eftermiddag. Och på fredag är det After Work och det ska bli ju trevligt.
Nu måste jag skynda mig lite och fixa i ordning mig innan jag ska iväg till bussen och träffa Frida och åka till skolan.
Återkommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0