dags att börja plugga

Ska försöka plugga lite idag. Det har inte blivit så mycket gjort än så länge. Har varit på dåligt humör nu på morgonen och förmiddagen men nu så börjar det vända.
Ikväll ska vi till Fredriks komis Mikael och dricka lite drinkar hemma hos honom. Ett trevligt avbrott här i studiestugan. Fredrik pluggar och jag också förhoppningsvis om jag lyckas komma igång någon gång.
Jag har skrivit lite på min inlämningsuppgift som ska in om lite drygt två veckor men eftersom jag ska åka hem ska jag lämna in den någon dag tidigare. Ska försöka fortsätta på den lite nu och ska även försöka läsa ut boken. Det är inte många sidor kvar.
Det vore skönt att bli klar med den så att man kan fokusera på juridiken i sället för det är ju lite och bita i där också.
Nästa vecka är jag ledig två dagar. Onsdag och fredag. Jag och Fredrik funderar på att ta en liten avstickare till Köpenhamn då. Gå och strosa och kolla på folk. Så om jag pluggar duktigt så kan man unna sig det. En morot till att börja skriva lite på uppgiften nu då.
Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

När ska du åka hemåt och why? puss

2009-09-19 @ 16:28:38
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0