tidiga morgontankar

Godmorgon. Så tidigt jag är uppe. Glömde stänga av väckaklockan, det gjorde jag igår också så den ringde vid halv sju. Nu är jag rätt pigg. Funderar på om jag ska gå upp och lägga mig i soffan och kolla på The Voice eller om jag ska ligga kvar i sängen en stund till.
Igår hade jag en fin dag och kväll. Först var jag ju hos farmor och sen på kvällen åkte jag och Malin ner på stan en sväng. Det var mycket folk på stan, mest fruntimmer som stod och gapade och skrattade och väldigt många tonårsflickor. Ibland när jag ser små 13, 14, 15 - åringar kan jag känna att det är ganska skönt att inte vara i den åldern längre. Jag känner mest så när jag ser grupper med både tjejer och killar och de är lite allmänt högljudda och flickorna är sminkade och smala och ha långt hår och små fjortisar. Jag känner med dom. De är söta och fina och allt de vill är att killarna ska tycka det också.
Men det var inte det jag skulle skriva om. Jag tänke mer säga att jag och Malin hade det mysigt på stan. Köpte mig lite grejer. Och sen åkte vi och hämtade McDonalds till familjen som vi mumsade i oss. Det var gott.
Senare på kvällen vägde jag mig kanske tio gånger för att se om jag vägde lika mycket idag som jag gjorde igår. Det gjorde jag inte. Det gjorde mig glad. Nu ska jag köpa en våg som jag kan ha i Malmö. Så jag kan väga mig stup i kvarten. Bra bra.
Nu ska jag kolla på Sex and the City.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbar du med din vikt? Tänkte eftersom du ville väga dig så ofta=) pusspuss

2009-10-02 @ 09:35:01
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0