snart dags att sova.

Det har varit en lång dag i skolan men det har varit trevligt. Sitter i sängen nu och kollar på Roast på Berns. Det är lite småroligt måste jag säga. Dock klarar jag inte av den där Wikman eller vad han heter, den där finske komikern som är så tråkig att man skäms. Jag klarar inte av att titta på honom! Jag blir irriterad på honom när han sitter där och glo och frågande tittar upp så fort någon ska prata om honom. Tråkig är han också.
Men jag ska nog lägga mig och fortsätta läsa min bok i stället och sen ska jag sova. Vi har en lika härlig håltimma i morgon också. Men på onsdag är jag ledig!
Min kjol som jag köpte på Åhlen´s i helgen gick sönder innan och jag har inte kvar kvittit. Det är surt. Nu kan jag ju inte byta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0