min lördag i bilder

10.00

Godmorgon klockan är tio och nu går jag och Fredrik och träna.

12.00

En sen frukost.

13.00-18.00

En eftermiddag som bestod av en liten runda i affärer, lite film och någon timmers sovande.


18.00

Gick och hämtade pizza till Fredrik och kebab till mig. Det här fina huset möter man på vägen.


Malmös godaste kebab. Det vågar jag nog nästan påstå. Den håller Vmo-klass. 

 
Och en Coca-Cola till det.

20.00 - 23.45

Jag och Fredrik drack vin.



Åt snacks.




En fin lördag trots allt.
Och jag måste köpa en ny kamera. Min mobil håller inte riktigt måttet på kvällen då bilderna ser gamla och fula ut och gör inte bilderna rättvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0