jag har tränat på gym

Idag har jag varit på gym och tränat.
Ja ni läste rätt.
Fredrik är medlem på ett ställe som heter Fitness 24 seven och han fick ta med sig en vän. Så idag gick vi dit. Jag tränade lite på den där springmaskinen, mest gick jag i rask takt men sprang även lite, sen tränade jag lite på någon maskin där man använder sig både benen och armarna. Det var jobbigt men roligt. Och det som är bra är att de har pass som man kan gå på också. Och något som är ännu bättre är att det ligger ca 300 meter från lägenheten så jag har helt enkelt ingen hållbar anledning till att inte bli medlem där. Så jag ska bli det tänkte jag.
Känner mig rätt duktig nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRAAAA TUTTIS!!

2009-10-09 @ 16:13:55
Postat av: emelie

Var det en orbitrek du provade då kanske? Både armar och ben?=) BRA INITIATIV att börja på gym! Inte för att du kroppsligt behöver det man min blir så mycket gladare och piggare av att träna! Jag blir det i alla fall. pusskram

2009-10-09 @ 19:01:27
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0