inside sunday

Idag har jag druckit tre koppar te. Det kanske inte låter så mycket men jag tycker nog allt att det är det. Annar har det varit en lugn dag. Jag har ppluggat lite, renskrivit en massa anteckningar så jag fick ont i handen. Haha. Sen har jag även gjort ett pluggschema för veckan och det vore ju bra om jag höll mig till det men det vet jag inte riktigt än. Tanken är god i allfall.
I morgon ska jag på programrådsmöte. Jag som aldrig varit med i elevrådet eller något sådant ska vara med i programrådet nu. Spännande.
Sen har vi en liten övning efter det.
Nu blir det Ensam mamma söker och sen ska jag och Fredrik kolla på Ice Age 3.


Kommentarer
Postat av: sis

åh va mysigt:)

2009-10-11 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0