godmorgon

Har precis ätit lite frukost och sitter och dricker lite te och försöker vakna till lite. Det är lite segt idag. Svårt att vakna till. Ska träna idag. Men har inte bestämt mig om jag ska gå på dans vid klockan sex eller om jag ska träna på gymmet i stället lite tidigare. Jag tycker det blir lite sent att träna vid sex till sju men kommer förmodligen göra det för det verkar så roligt med dansareobic så man måste ju kolla upp vad det är.
Idag ska jag plugga. Fredrik ska skriva ett prov och då måste jag hålla mig i sovrummet och läsa på mitt prov i stället.
Det är tråkigt, grått väder i Malmö idag.


Kommentarer
Postat av: sis

Du är en fin människa!!

2009-10-16 @ 10:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0