fullt upp

Goddag.
Idag har jag haft fullt upp. Första gången idag jag sitter ner och ta det lite lugnt och det kommer att fortsätta i detta rasande tempo hela dagen. Men det är bara roliga saker som jag ska göra så det är ingen fara på taket.
Idag på morgonen gick jag och pappa ut på en långpromenad. Ute i Alandsryd. Det är fint där ute. Idag var det dock rätt grått men skönt att andas in höstluft och se lite skog.
Sen åkte vi en tur ner på stan. Köpte en tröja som jag ska ha på mig ikväll på kalaset. Igår var jag och Malin nere på stan och jag provade jättemycket grejer men ingenting passade. Idag var jag tvungen att köpa något.
ÅKte hem och hämtade min kjol och ner på stan igen och reklamera den för den gick sönder andra gången jag använde den. Kvittot har jag dock inte kvar men de kunde söka efter kvittot i register så hoppas de hittar det.
Sen en sväng till City Gross.
Ja det har gått i ett här nu.
Nu ska jag måla naglarna och sen läsa lite på mitt prov. En liten sväng måste jag plugga idag.
I eftermiddag ska jag träffa Elin och Emelie för en liten fika.
Sen vid halv sju är det kalas för min kusin som fyller 18. Det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0