en pluggpaus

Tar en liten paus nu i pluggandet. Läser om associationsrätt. Inte så kul. Men det får gå ändå. Ska läsa på anteckningar och sånt idag. I morgon blir det till att göra uppgifter och sen på måndag en till provtenta.
Det börja närma sig nu. Kommer vara så skönt de dagarna efter tentan och innan man börjar på en ny kurs. Då har man ingenting att plugga på. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Läsa en bok. Träna lite. Gå lite på stan. Och bara ta det lugnt. Det kommer bli härligt.
Väntar på att Åhlens ska höra av sig. Förra gången jag var hemma så köpte jag en kjol. Andra gången jag använde den gick den sönder. Kapparna rök dän och det är inga vanliga knappar som man bara kan sy dit igen utan jag kan inte använda kjolen för jag måste byta ut alla knappar och så. Skoj. Mitt kvitto försvann och så jag har inte kunnat byta den.
Men jag tog med den hit och igår var jag inne och frågade om det fanns något chans att reklamera den. Och då kan de tydligen söka efter kvittot. Så det skulle de göra.
Ringer de inte idag få jag väl ringa tillbaka och kolla vad det är frågan om.
Nu måste jag återgå till boken. Känner mig lite stressad över det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0