en jävla typ

Det är nog lika bra jag tar det hela från början. Men föregående inlägg när vi satt och väntade på att Michel skulle komma hit det kan man ju ta bort för så blev det inte. Jag måste bara få ur mig detta för jag är lite irriterad.

När vi var och hälsade på hemma hos honom och drack drinkar och så hade vi verkligen jättetrevligt. Det var första gången jag umgicks med honom och mitt första intryck var verkligen att han var en rolig och trevlig karl.
Så i onsdags skickade jag och Fredrik ett sms och bjöd in honom på lite vin på lördagen. Så fick vi aldrig något svar så vi struntade i det. Och igår morse så gjorde vi upp planer på en lugn dag med lite stan och hämtmat och att ta det lugnt på kvällen och det passade mig bra.

Framåt ett fick Fredrik ett sms från Michel där det stod att han hade varit jätteförkyld men att han var bättre nu och att han gärna träffades på kvällen om vi fortfarande ville.
Så vi funderar lite och tänker att det vore ju trevligt för det var ju skoj förra gången och det behöver ju inte bli så märkvärdigt. Skriver tillbaka och säger att han är välkommen klockan åtta och frågar samtidigt om han dricker vin (för han skulle ha en vit månad).

Vi fick inget svar men vi gick till Systemet och handlade vin. För genom det smset som han hade skickat att han gärna träffades på kvällen om vi var intresserade och vi svarat att vi också ville träffast då antar man ju att han kommer. Så vi gick sedan till Hemköp och köpte lite tilltugg. 

Dagen går och vid lite över sju ringer Fredrik och ska kolla läget och att han hittar och så. Men då svarar han inte. Jag tycker ju det är lite konstigt men han kanske var i duschen och han ringer väl sen när han behöver vägbeskrivning.
Klockan bli åtta, klockan blir halv nio och nio. Och jag blir mer och mer irriterad. Nu blir jag ännu irriterad när jag skriver detta, för igår var jag irriterad men ändå ganska förundrad och chockad över hans stil och beteende. Men när klockan blir över nio så struntade vi i att vänta. Och börjar titta på nya Harry Potter filmen i stället. Och kvällen blev fin ändå. 

Men vem fan tro han att han är? Vilken jävla idiot va? Och han har fortfarande inte hört av sig. Så gör man inte. Tänk om vi hade köpt ännu mer än vi hade gjort. Först hade vi tänkt ha lite ostbricka och grejer men struntade i det sen och köpte bara lite snacks. Men alltså man gör ju inte så. Det blev en trevlig kväll ändå men jag tycker det är så jävla dålig stil att inte höra av sig och förklara att man inte kommer. För genom det smset vi fick tycker jag ändå att man tar för givet att han kommer annars skriver man ju det.
Ja det var först och sista gången han blev hembjuden till oss. Annars måste han har en jävligt bra förklaring.
Jävla idiot! Och mitt första intryck av honom verkade inte alls stämma.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag väntar spänt på uppdatering för att se om han hade någon vettig förklaring eller om han är en skit!

2009-10-18 @ 13:23:27
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: syster

jag håller med emelie!. Men vilken idoiot som inte hör av sig.. jag förstår att du blev irriterad!

2009-10-18 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0