tisdag

Jag är hemma i Småland. Det är så härligt!
Igår gick jag upp vid åtta och gick och tränade. Packade och gjorde mig i ordning och åkte hem till Småland. Fint att vara hemma lite.
Igår var det en lugn dag jag som tänkte plugga fick ingen riktig tid för det. Umgicks med familjen i stället, vilket är betydligt trevligare.
Sen somnade jag i soffan vid halv tio och fick pallra mig i säng lite senare efter en dusch.
Idag har jag däremot fått lite mer gjort på pluggsidan.
Sen har jag även ätit frukost med syster och sånt trevligt.
I morgon blir det fika hos farmor på eftermiddagen.
Funderar nu på ifall jag ska duscha eller om jag ska ta en promenad innan det blir mörkt.
Kvällen är lite iviss än så länge. Blir nog rätt lugnt men  lite mer plugg får det nog allt blir idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0