update

Igår var vi ute på ett ställe som heter Babel. Det var roligt. Rätt dålig musik men vi dansade ändå. Idag har det inte blivit så mycket gjort. Var ute coh gick en promenad innan för det har varit solsken här i Malmö idag. Handlade lite och sen plockade vi undan lite i lägenheten. Städning får vänta tills i morgon. Det är inget man orkar med idag.
Jag och Fredrik hyrde även en film innan, en skräckfilm och jag börjar nu ångra vårt val lite. jag kommer bli skiträdd.
I morgon tänkte jag även försöka ta mig till gymmet.
Jag är så trött nu att jag nästan skulle kunna gå och lägga mig nu. Skulle jag göra det skulle jag troligen somna rätt snabbt.
Hoppas ni har en fin kväll.



På promenad i ett höstfint Malmö.


Kommentarer
Postat av: syster

fina kort:)(Y)

2009-11-08 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0