trött trött trött

Jag är alldeles för trött nu för tiden för att det ska vara nyttigt. Ändå sov jag bara åtta timmar i natt. För det känns som jag har sovit för mycket den senaste tiden. Vaknade av att alarmet ringde och hade inte Fredrik ställt klockan ahde jag säkert sovit någon timme till eller två. Det är inte bra för jag brukar vakna av mig själv vid halv åtta, åtta på dagarna.
Och jag brukar inte bli såhär trött på hösten. Jag tycker om hösten och tycker det är mysigt när det blir mörkt tidigt på kvällarna och tycker även hösten har sin tjusning. Så nu undrar jag lite vad det kan vara. Och frukt och grönsaker äter jag också så det är inte det att jag inte få i mig det.
Kan det vara svinvaccinet som gör det? Kan det vara så att man bli trött av det under en längre tid?
Fast nu visade de precis en bild över Sverige på Nyheterna om hur många soltimmar det hade varit på olika ställen i Sverige under November. Och på hela November från den första till igår den 18:e så har det vara fem soltimmar i Malmö. Inte konstigt att man är trött då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0