tisdagsmys

Nu har jag i allafall vaccinerat mig. Jag och Fredrik åkte dit innan, han skulle egentligen bara följa med som sällskap och vaccinera sig sen när han fått sådan kallelse som jag. Men han fick göra det nu också om han ville. Sagt och gjort. Så nu har vi lite ont i armen båda två.
Annars har dagen varit lugn. Man fick ju inte överanstränga sig så ingen träning idag. Och sjuksköterskan sa att man fick ligga i soffan och kolla på film med en påse godis. Jag nappade direkt. Dock blev det inte godis utan några kakor i stället och lite popcorn. Och en film då. Four Christmases heter den. Den var rolig.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på Hell´s Kitchen eller eventuellt läsa en bok som jag hittade här i bokhyllan, Jag går bara ut en stund heter den och är rätt bra. Jag har funderat på att köpa den som pocket ett par gånger men det har alltid blivit någon annan.
Funderar på att åka hem till Småland i helgen. Är ledig både måndag och tisdag nästa vecka så det blir en långhelg och det passar ju bra. Ska funderar lite till på det.
Hoppas ni har haft en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0