tillbaka i malmö

Nu har jag kommit tillbaka till Malmö. Igår kväll tuffade tåget in på stationen och fina Fredrik kom och mötte mig där. Så åkte vi hem och hemma i vardagsrummet väntade en fin bukett men blommor! Så fin han är!
Sen åt vi varma mackor, kollade på Ullared och förundrades över människor.
Dags att sätta igång och plugga nu. Slutspurten. Jag känner mig inte så nervös. Men just nu känner jag mig inte säker för fem öre. Jag börjar undra om jag kommer att klara det här. Men man måste gå in med en positiv inställning. Så den ska jag försöka jobba upp idag. Göra lite uppgifter. Kolla på provtentor och läsa anteckningar.
Ont i halsen börjar jag få. Det är inte så trevligt. Blir väl sjuk lagom till min lediga helg också.

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Lycka till idag (onsdag) på tentan. Det kommer att gå bra. :-)

2009-11-04 @ 07:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0