solsken och restaurangbesök

Härlig lördag. Idag tittade solen fram för första gången på länge och Malmö kunde skaffa sig lite fler soltimmar än fem under November månad. Jag och Fredrik gick en lång promenad på förmiddagen och sen gick vi och handlade nybakta bagels och frallor och åt en trevlig lördagsfrukost. Jag tog lite bilder men nu hittar jag inte min sladd till kameran. Har letat som en tok och hittar den ingenstans. Kanske att jag har glömt den hemma i Värnamo men jag hoppas den ligger här någonstans och att den dyker upp sen men just nu vet jag inte var den kan vara för jag har letat överallt känns det som.
Hur som helst. Dagen har varit fin och lugn och nu måste jag göra mig i ordning lite för snart ska jag och Fredrik ut och äta middag. Det blir mysigt.
Hoppas ni har en fin lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0