skriver hemtenta

Sitter och skriver min hemtenta. Håller på att renskriva den på datan nu och i morgon ska jag läsa igenom den och finslipa lite. Men jag är ganska snart klar nu och då tar jag ledigt för kvällen.
I morgon ska jag på stan en sväng är det tänkt. Tänkte försöka hitta mig något fint som jag kan unna mig. En liten present till mig själv för att jag klarade tentan så bra. Det kan man ju faktiskt vara värd tycker jag.
Annars idag har jag varit i skolan. Lång föreläsning idag men fick sluta lite tidigare då vi har denna hemtenta som ska skrivas och det var ju snällt. Sen var jag och tränade lite.
På söndag är det första advent. Måste försöka hitta en liten adventsljusstake i morgon också. Och så såklart adventsljusstakar att sätta i fönstren. Ute på gården här har de satt upp en stor julgran som lyser så fint. Och vi har den precis utanför fönstret så varje gång man tittar ut så ser man den och det ger lite julstämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0