rubrik

Varit i skolan idag. Vi som trodde vi skulle slippa släpa runt på lagboken i denna kursen. Hur kunde vi tro det egentligen? Vi läser ju Mäklarrätt. Vi trodde det skulle räcka med böcker och kompendie och sådant. Men tji fick vi.
Idag sa läraren ja då slå vi upp den och den lagen i lagboken och när alla börjar titta lite förvirrat runt omkring frågar han "ni har väl med er lagboken?".
Nej säger vi och alla börjar skratta för vi inser att vi kommer att behöva släpa runt på den ytterligare några veckort. Jaja så vad det med det.
Sitter och tittar på Fotbollsgalan. Inte så värst spännande tycker jag. Jag väntar mest på att Kent ska spela. Men det dröjer nog tills slutet av galan.
Sen måste man ju också se hur det gick för de ensamma mammorna. Men det tar jag nog med till i morgon.
Annars har dagen varit bra. Roligt att vara tillbaka i skolan igen. Har ju varit ledig rätt mycket det senaste.

Och en sak till. Jag har lite problem med min msn? Man måste ju uppdatera den, men det går inte? Måste man uppdatera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0