hör vad det blåser i träa idag

Efter skolan blev det fika med Frida och Johanna. Vi var på ett mysigt café som jag inte kommer ihåg namnet på men det såg ut lite som ett gammalt konditori. Mysigt var det i allfall.
Har även tränat och tvättat idag. Så nu känner jag mig rätt trött och ska snart sätta på Oskyldigt dömd från förra veckan och lägga mig i sängen och njuta lite av att man är ledig i morgon.
Det blåste rätt bra när vi gick till caféet men när vi skulle hem hade det blåst upp och det regnade rätt bra också men nu under kvällr har det bara fortsatt och blivit ännu värre. Det har blåst upp rätt bra kan man säga, halv storm ute. Så det är skönt att sitta inne och äta lite nötter och frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0