hemma i småland

Jag är hemma i Småland. Igår så åkte jag hem hit en sväng efter lite om och men.
Igår var det myskväll med familjen som stod på schemat. God mat och Idol på tv. Det var fint.
Idag har jag, Malin och mamma varit på stan en sväng. Egentligen har jag inga pengar men jag hittade en kofta på Lindex för halva reapriset och kunde inte motstå. Malin köpte en likadan hon också.
Sen åkte vi ham lite snabbt och hämtade upp pappa och sen åkte hela familjen till City Gross och handlade lite.
Jag och Malin gick sedan en promenad i höstvädret. Det är en nackdel med Malmö att man inte kan gå ut och gå en promenad så på samma sätt. I Malmö måste man ju gå runt i rask takt mitt i stan. Det är inte så trevligt. Det är bättre här där man kan gå lite i villaområden eller ut på landet om man så vill.
Sen har jag vågat håret både på mig själv och Malin.
Nu ikväll har vi kollat på tv och film hela familjen.
Så det har gått i ett idag kan man säga.
Jag glömde såklart min sladd till mobilen i Malmö men Malin tog lite kort innan som jag också använder.



Med fina paljetter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0