hackig film

Jag och Fredrik hyrde Twilight innan och när det var en halvtimme kvar började det hacka. Så vi spolade fram filmen lite och sen hackade det igen och då hoppade vi fram lite till och sen började det igen. Då blev jag irriterad. Det gick inte att spola fram eller någonting och dessutom vill man inte hålla på att spola fram filmen hela tiden då blir det ju inte samma sak direkt. Så i morgon ska jag dit och klaga lite och förhoppningsvis så får man någon form av kompessation. Kanske hyra en ny film eller något. Men det kan man inte vara säker på. 

När jag, Johanna, Elin och Maria hyrde film en gång så fick vi fel film och var tvugna att åka fram och tillbaka och vi fick minsann inte mycket till kompessation. För han kunde inte bjuda på filmen eller vad det nu var det var. Det han hade att erbjuda var en tvåliters coca-cola som vi visserligen tog efter många om och men haha. Man vill ju ha någonting för besväret.

Nu blir det nog sängen snart. Skola i morgon och sen ska det blir skönt med helg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0