en rätt bra start på veckan

Idag börjar jag en ny kurs. Vi ska läsa Mäklarrätt. Från Juridisk översiktskurs till Mäklarrätt. Mycket juridik här men det är roligt.
Sen i morgon är jag ledig igen så det blir en mjukstart. Då kanske jag ska klippa mig. Jag ska inte färga håret utan bara klippa mig.
Startade dagen med att gå och träna. Känner mig lite duktig då i allfall. Sen blev det gröt till frukost. Ja det var ju en rätt nyttig start på veckan. Frågan är ju om jag kommer fortsätta i den stilen.
I morgon är jag även kallad till att ta svininfluensavaccinet. Ska man göra det eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaa!!

2009-11-09 @ 18:56:21
Postat av: Anonym

just det.. kom hem i helgen med!! pusspuss malin

2009-11-09 @ 18:57:03
Postat av: emelie

nej det tror jag är onödigt! jag kommer inte ta det i alla fall.. ingen människa som vet vad det är i vaccinet ju! vanliga mediciner tar skitlång tid innan de släpps och detta kom som taget ur luften.. snabbt som attan.. och varför går det rykten i andra länder om att det innehåller farliga biverkningar? inga rykten utan grund känner jag.. men gör det som känns bäst! man ska alltid följa hjärtat=)

2009-11-09 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0