behöver nytt

Jag måste klippa mig för jag ser ut som fan i håret. Det måste jag göra denna veckan. Jag måste köpa mig något nytt att ha på mig för jag stå knappt ut med mina kläder.
Jag måste träna för jag måste gå ner i vikt för nu är jag så stor som jag aldrig har varit. Jag kan inte förstå att man tyckte man va tjock när man gick på gymnasiet när man nu har gått upp ca tio kilo sedan man gick där på figy. Hur tänkte man då? Hur tänker man nu när man äter godis? När man dricker läsk och när man äter skräpmat? Skämmas borde man.
Jag måste köpa nytt. Jag måste förändra något. Jag står inte riktigt ut. Det är väl kanske därför jag inte ha skrivit så mycket på sistone.


Kommentarer
Postat av: Becka

färga håret rött!!! och klipp det kort...

2009-11-09 @ 10:07:38
Postat av: emelie

nej inte rött!! då kommer du bli ännu mer missnöjd när du dessutom kommer se likblek ut. inget passar till rött hår heller så då får du problem när du ska köpa kläder! det är bättre du fortsätter att vara så duktig som du har varit nu med träningen! det bättrar på självkänslan skitmycket när man är duktig med sådant! och byt godis mot mörk choklad. intense mint tycker jag fungerar att äta när jag är sötsugen! minten gör att man inte tänker så mycket på att det är mörk äcklig choklad;) puss

2009-11-09 @ 11:11:34
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0