växjö

Fredagen spenderades i Växjö med fina flickor. Johanna och Emelie kom och mötte mig på stationen och vi åkte och handlade och gjorde oss iordning och gick till Maria. Där blev det grillning och vin och cider på kvällen för att sedan går iväg och titta på Veronica Maggio. Till slut vad det bara jag och Johanna kvar på konserten. Efter att hon hade sjungt klart möttes vi upp och gick hem till Maria igen för att fortsätta förfesta. Några timmar senare begav vi oss iväg igen. Vi träffade lite fler Vmo-bo och tillsammans så dansade vi i tältet till väldigt fin musik. Det luktade festival och det var härligt. När klockan blev två så var dansen slut så jag, Johanna och Jonas gick iväg och jag snubblade och ramlade rakt över en bro. Tänk om jag hade fortsatt att gå där jämte, då hade jag kanske glidigt ner i vattnet. Det hade varit så pinsamt så en vurpa när jag skulle upp på bron det kan jag ta. Vi hämtade Maria och hämtade vin hos Jonas och gick hem till Ida på efterfest. Stannade en stund och sen gick vi hem till Johanna och sov.
Det var en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0