en fin fredag

Idag har jag hunnit med mycket. Inget studernade dock, det var egentligen det som jag skulle göra idag, bland allt det andra, men det har helt enkelt inte hunnits med.
Dagen började med att jag vaknade hemma hos Fredrik. Gick upp, sminkade mig och cyklade iväg till Anki där hon klippte och slingade håret på mig.
Åkte hem och städade rummet, kollade tv och sen kom mamma hem från jobbet. Vi åkte iväg och köpte blommor till blomlådorna och handlade. När vi kom hem satte jag igång att plantera och gick sedan ut på en promenad. Och nu har jag duschat och gjort i ordning mig lite. Så det har varit fullt upp idag.
Tänkte jag skulle försöka plugga lite nu innan middagen. Sen blir det mys hemma hod Fredrik ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0