egentligen ska man mysa i stället

Har precis ätit middag och blev så väldans trött nu. Ska bara plugga lite till, någon timme eller så, sen ska jag trotsa mitt halsont och gå ut och gå en sväng, duscha och sen ska jag inte plugga så mycket mer idag. Bara läsa till svenskan lite då och då. Det får gå som det går. Känns lite som att jag kanske inte bry mig så fasligt mycket om det just nu.
Kvällen ska spenderas med någon film eller bok under täcket och kurrera halsen min. Kanske vore bäst att strunta i promenaden då men jag ska tänka lite mer på den saken.
Lite karameller hade inte varit fel heller. Söndagar ska ju vara en skön dag då man inte gör så mycket alls mer än ta det lugnt och njuter och så. Hoppas det regnar lite ikväll också så det blir extra mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0