blötväder

Jag gick ut för att gå en promenad. När jag hade kommit en bit började det spöregna, funderade på att gå hem eller om jag skulle fortsätta. Fortsatte lite till men sen blev det bara mer och mer regn så jag gick en mycket mycket kortare runda än det var tänkt. Vände alltså hemåt för vädret och för att jag var lite rädd att mobilen som låg i fickan skulle bli skadad av vatten. När jag kommer fram till mitt kvarter så slutar det regnar. Lite bittert tänkte jag. Tänkte gå hem och byta byxor sen göra ett nytt försök och gå ut igen. Jag hann bli väldigt blöt och har bestät mig för att stanna inne. SItter i trosor och tröja och ska snart in i duschen. Och nu när jag tittar ut är jag väldigt glad att jag stannar hemma för nu spöregnar det och åskar lite ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0